Bir taş gibi sevilmek

|
bir taş gibi sevilmek isterdim oysa.. hesapsız beklentisiz öylesine.

Bir taş gibi sevilmek, hesapsız beklentisiz öylesine sadece kitaplarda olur, bir de filimlerde, bizi aşkın büyüklüğüne inandırmaya çalışan, alçak, aldatıcı, namussuz filimlerde. Tuzu kuru insanlar tarafından çekilmiş hayatımızı karartan, mahveden filimlerde. Oysa aşk karşılık bekler. Aşk talep eder.

Aşk bana ya hep bir kaç beden dar geldi, ya da bir kaç beden büyük. Hep arkasından koşulan, sonu bataklığa çıkan bir ilüzyondu, gençtim. Gözlerimi açtığımdaysa geçti, çok geçti.

Aşkı hayatımdan çıkaralı çok oldu, şimdi herşeyden vazgeçmiş küçük bir huzur dilencisiyim, mutluluğun değil tadını hayalini dahi unuttum.

1 comments:

Yazmak Keyiftir dedi ki...

Sevgili Uzak Yıldız !
O kadar mükemmel anlatmış ve berrak kaleme almışsın ki AYAKTA alkışlıyorum seni. Böyle muhteşem anlatılamazdı.
Aşk da sevgi de artık ehliyetsiz ellerde. Araba için ehliyet lazımda AŞK ve SEVGİ için ehliyet soruluyormu ?. Eline geçiren bildiği gibi kullanıp duruyor. Zarar ziyan ruhlarda; haddi hesabı yok. Ustalari ise zail olmamak adına saklanmışlar birer ucube gibi, ben gibi sen gibi. Bir parça huzur dileniyoruz ne acı değilmi ?.
Sevgiyle. Eline sağlık.