Yaş

|
Yaş yaşanmışlıkları anlatmaz. Duvardaki asılı saatte, dakikaların izini göremezsin, takvimde günlerin lekesi yoktur. Göz çok şey görmüştür ama eski manzaralardan renkler taşımaz. Sahilde dalgaların izi, rüzgarda denizin tuzu, kumlarda yosun kokusu yoktur. Yaş yaşanmışlıkları anlatmaz, isimler hep yalan söyler, renkler aldatır.

Farklılıklar birbirini tamamlamıyor, farklılıklar birbirini götürüyor. Farklılığımız fakirliğimiz. Aynılığınız zenginliğiniz, gurur sebebiniz.

Yanlızım, bir başıma. Akıl ve kalp taşıyorum. Düşünüyorum, hissediyorum, görüyorum, acı çekiyorum. Tırnaklarımın altı kendi derilerimle dolu. İlkel insan içgüdüsüyle acıları derilerime resmediyorum. Tırnaklanmış bedenim, tek servetim, tek mülküm. Işık için çıldıran kelebekler gibi, özledim huzuru. Doğ ey güneş, doğ ve erit buzdan adamı.

1 comments:

mutlulukmutfaktagizlidir dedi ki...

Evet, yaş yaşanmışlıkları anlatmaz. Yaşanmışlıklar deneyim katar bize acı ya da tatlı!
Yüreğimizi burkarak ya da mutluluğa boğarak!
Bir de 60 yaşına gelip boş boş yaşamış olup teneke gibi ses çıkarmak vardır!
Paylaşımlarınız için teşekkürler!